Boil® lanceert ‘The Natural Revolution’ van Reyu

Antwerpen, vrijdag 6 mei

Reyu is dé nieuwe uitdager in de markt van anti-aging behandelingen. Boil® werkte de branding van deze nieuwe challenger uit en ging aan de slag met een nieuwe merknaam, merkstrategie en brand design.

Waar mensen doorgaans fillers als Botox gebruiken om rimpels aan te pakken, brengt gerenomeerd dermatoloog Ilan Karavani een nieuwe revolutionaire behandeling op de markt: Reyu. Deze natuurlijke behandeling herstelt het verouderingsproces via de natuurlijke kanalen van je lichaam. En dit op een duurzame wijze aan de hand van biofeedback loop technologie.

Het nieuwe merk spreek je uit als “Re You” en werd geïnspireerd op de het idee “It’s you only younger.”

Boil® ontwikkelde voor Reyu het merkverhaal “The Natural Revolution”, gericht op mensen die op een natuurlijke manier voor zichzelf willen zorgen en daarbij de beste versie van zichzelf willen zijn. Zonder kunstmatige of onnatuurlijke ingrepen. Vervolgens werd dit merkverhaal tot leven gebracht als beweging en kreeg het een visuele stijl die connectie maakt met de natuur. In de merkstrategie wordt eveneens de focus gelegd op de langdurige resultaten van elke behandeling. Concurrentieonderzoek wees namelijk uit dat Reyu zich hierop onderscheidend kan profileren.

Boil® ontwikkelde haar eigen methodologie in de vorm van het Brand Essence Model, specifiek gericht op de noden van challenger brands. Omdat smaken en kleuren persoonlijk zijn, zet Boil® in op het principe van intelligent creativity. Met inzichten uit bijvoorbeeld neuromarketing ontwikkelt het agentschap storylines die beter aansluiten bij het onderbewuste. Dankzij het partnership met Mindspeller valideert Boil® haar creatieve uitingen in no-time alvorens ze te lanceren.

Discover the case

Over Boil®

Boil is een Antwerps branding bureau dat challenger brands helpt groeien. Het bureau is een samensmelting van Bonfire Studio en Boil Agency, geleid door Philippe De Puydt (ex-cofounder Onlyhumans) en Jordy Van de Locht (ex-cofounder Bonfire Studio). Boil® telt een een 8-tal vaste medewerkers en werkt voor nationale en internationale challengers. Enkele van haar klanten zijn Sony Music, Campina, Epson, Mindspeller, Elixir Solutions, Koffiemakers, Vuelo, Gutsy, Karamel …