Boil® ondertekent Amerikaanse tech startup op het gebied van social commerce

Antwerpen, 15 september 22
mvment persbericht
Boil® heeft een Amerikaanse startup gecontracteerd die werkt aan de toekomst van e-commerce. Het project bestaat uit het ontwikkelen van de merkstrategie, het categorieontwerp en het merkontwerp.

De makerseconomie en de wereld van social commerce groeien razendsnel. Elke dag zien we nieuwe oplossingen verschijnen, die zowel makers als merken ondersteunen die proberen hun betrokkenheid te gelde te maken en inkomsten te genereren. De geschatte marktomvang van social commerce is rond de $2 biljoen dollar in 2026.

Over Boil®

Boil® is een bureau voor merkgroei dat zich toelegt op het stimuleren van ambitieuze challengermerken op hun reis naar groei.

Gevoed door een doel en gedreven om een impact te maken, onderscheiden challengermerken zich door hun unieke missies, waarmee ze de weg vrijmaken voor nieuwe marktcategorieën.

Boil ondersteunt deze merken door eerst hun positionering, categorieontwerp en merkstrategie vast te stellen, gevolgd door het ondersteunen van hun go-to-market benadering met een op maat gemaakt digitaal groeiplan en websitediensten.

Boil is gevestigd in Europa en bedient klanten over de hele wereld, waaronder namen als Sony Music, Dingbats, Friesland Campina, Apex, Idalko, dScribe, Nett en Gutsy, ...
Ontdek onze cases

Sta jij aan het roer van een merk dat klaar is om het verschil te maken?

Ik ben een amibtieuze start-up

Klaar om met je start-up een storm te ontketenen en je merk naar een hoger niveau te tillen?

Dan ben je bij Boil aan het goede adres. Onze diensten op maat van challenger brands helpen jouw merk het voortouw te nemen.

Ik ben een gevestigd bedrijf met torenhoge ambities

Weerhoudt jouw huidige merkimago je ervan je sector in beweging te zetten?

Wij destilleren de essentie van je merk en leggen bloot wat jouw bedrijf de moeite maakt, om zo de geschikte positionering voor groei te bepalen en hierrond een nieuw verhaal te schrijven.

INKOMSTEN VERHOGEN︎✧
MENSEN INSPIREREN ✧